De dag start de dag met de wekker van hun telefoon om daarna door te scrollen naar WhatsApp, Facebook, Nu.nl, Instagram, Snapchat of LinkedIn en de e-mail niet te vergeten. Je bent je bed nauwelijks uit of de connectie met de wereld is al gemaakt.
Marketing strategisch wil je zo dicht mogelijk bij de gebruiker zitten. Op of, liever gezegd, in zijn of haar mobieltje. Bijvoorkeur met een eigen app maar in ieder geval via adverteren in andere, veelgebruikte apps. Wij snappen dat je als merk het liefst in de broekzak van je klant wil zitten. Onze mensen hebben de technische kennis, de ervaring én het vakmanschap om dat mogelijk te maken.

Hoe werkt zakendoen in dit mobiele tijdperk?

Past het bij de marketingdoelstelling van een organisatie om het kanaal mobiel volledige te omarmen, dan is een app een uiterst waardevolle keuze. Bij Dharma kiezen we altijd voor het ontwikkelen van een Native App omdat je daarmee de verwachtingen van de gebruiker het beste beantwoord.
Inmiddels is de app ook in de business2business wereld niet meer weg te denken. Wij hebben bijvoorbeeld al diverse Native Apps ontwikkeld die de afhankelijkheid van de papieren brochures of productinformatie terugbrengen. Hierdoor worden niet alleen drukkosten verlaagd, het verhoogd ook de flexibiliteit in het verspreiden van informatie.

Voorbeelden:

Met de app van Tsubakimoto hebben afnemers wereldwijd direct toegang tot relevante up-to-date productinformatie in meerdere talen. Uiterst relevant in de wereld van de kettingen en tandwielen waarbij vervanging een dagelijks kostbaarproces is.
Voor Wolky, een oer-Hollands familiebedrijf dat sinds 1982 actief is in de schoenenbranche wordt een app ingezet om de verkoop buiten de landsgrenzen te stimuleren. Deze Native App brengt alle informatie van bestaande magazines en collecties samen in één digitaal en internationaal platform. Wolky kan op deze manier haar collecties op efficiënte, professionele én moderne manier aan hun dealers en andere klanten presenteren.
Lees ook over ons mobiele-vakmanschap in de publicaties van Hielko op bijvoorbeeld Emerce en Travelnext. Wil je meer weten over effectief mobiel zakendoen? Neem dan contact op met Bas via 033 711 21 23 of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.