Atlas Kidtech is dé specialist in medische hulpmiddelen voor kinderen. Wanneer een kind een dergelijk hulpmiddel nodig heeft, is dat een heftige verandering voor het hele gezin. Hoe heftig merkte we meteen toen we naast een rollator stonden van amper dertig centimeter hoog. Dan realiseer je je direct hoeveel impact het niet zelfstandig kunnen lopen van een kind heeft.

Bij het ontwikkelen van de website hebben we dan ook de focus gelegd op de voordelen van de hulpmiddelen voor het kind, en voor het gezin. En op wat het kind allemaal weer kan wanneer het een goed passend hulpmiddel krijgt. Het design van de website is heel toegankelijk met zachte vormen en duidelijke iconen (illustraties). Speels, omdat dat kinderen echt aanspreekt. De website is helemaal responsive opgebouwd. Dat betekent dat de website vanaf elk device optimaal te bekijken is. Bijvoorbeeld doordat de pagina's zichzelf aanpassen aan de verschillende schermformaten.

Overigens hebben we naast een nieuw ontwerp voor de website ook direct de nieuwe identiteit voor Atlas Kidtech ontwikkeld, inclusief huisstijl en herkenbare illustraties. Deze nieuwe identiteit, die past de huidige business activiteiten van Atlas Kidtech, wordt stapsgewijs verder uitgerold.

Nadat we Atlas Kidtech hadden afgerond, zijn we direct verder gegaan met de websites van Orthototaal en Eureva. Ook deze websites zijn inmiddels compleet vernieuwd en hebben een responsive design gekregen. De volgende website die aan die aan de beurt is, is die van MHG.

Nu Medux de uniformiteit van alle websites op orde heeft, is het invullen van alle e-commerce doelen de volgende stap. Zo zijn we ondertussen begonnen met het vernieuwen van de Medipoint webshop. Ook hier zijn de ambities weer hoog want deze nieuwe webshop, gebruik makend van Magento, moet aan het einde van dit jaar live. Een ambitie die we kunnen realiseren door onze intensive samenwerking, waarbij Dharma de mensen van Medux continu helpt bij het versterken van hun online vaardigheden. Want dat is en blijft altijd ons doel. Organisaties én mensen digitaal sterker maken.