In elke restaurant kan je ze vinden, obers die precies weten welke wijn het beste past bij welk gerecht. Er is zelfs een aparte wijnkaart waarop de meest aantrekkelijke wijnen worden voorgeschoteld. De medewerker van het restaurant is speciaal opgeleid de gasten het beste wijnadvies te geven.

Bij Spa vinden ze dat de invloed van water op de smaak hetzelfde effect heeft als wijn. Daarom hebben ze de Watermeester Academie gelanceerd. Een gespecialiseerde opleiding voor de horeca om de toegevoegde waarde van water onder de aandacht te brengen.

Flaim, het communicatiebureau van Spa, heeft ons gevraagd de website te ontwikkelen die water op de (horeca)kaart moet zetten. Samen met Flaim hebben we de website voor zowel de promotie van watermeester, als de website voor de academie gelanceerd. Voor ons een mooie kans onze expertise te laten zien. Want die gaat verder dan alleen de techniek, die overigens gebasseerd is op WordPress. 

Het resultaat is een tweetal websites die samen Spa het platform vormen om de Watermeester Academie te positioneren, en de opleidingen te faciliteren. Daarnaast hebben wij ook aanmeldingsproces van de academie en opleidingen gerealiseerd waarvoor onder andere alle e-mail communicatie met deelnemers is opgemaakt in de huisstijl van Watermeester van Spa. Bekijk hier de website voor het resutlaat. 

Leuk om te zien dat Flaim een film heeft gemaakt van de lancering van Spa Watermeester op de Horecava 2017, dit filmpje is hier te zien. 


Dharma gaat en staat voor digitale kwaliteit, dus draaien deze websites van watermeester van Spa bij een professionele hosting partij en is ook aan veiligheid gedacht. Deze WordPress sites zijn voorzien van een HTTPS certificaat.  

Wil je meer weten over onze WordPress oplossingen, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.