VvAA | Begeleiding in transitie naar omnichannel klantenservice

In het kader van haar vernieuwde strategie heeft VvAA, een ledenorganisatie en dienstverlener die opereert in het hart van de gezondheidszorg, DharmaMedia, gevraagd haar te ondersteunen. VvAA combineert in haar strategie twee zaken: een online verzekeringsbedrijf en een kwalitatief hoogstaande adviesorganisatie.

Gezien het veranderde gedrag van klanten, de gewijzigde strategie en de toename van technologie is de noodzaak tot verandering helder. Dat begin bij de afdelingen Ledenservice en Customer Care die straks omnichannel klantcontact ondersteunen.

DharmaMedia ondersteunt deze afdelingen in hun transitie naar het digital landschap en het adopteren van omnichannel werken.

Hiervoor hebben wij een maatwerk aanpak gecreëerd waarbij het management en de (seniors) adviseurs door middel van een leergang Online Denken & Doen worden getraind en begeleid in de transitie. Met deze leergang stomen wij de medewerkers klaar om omnichannel te werken. Door de leergang maken de afdelingen een voor leden merkbare omslag in hun werkwijze door. Met als doel dat de VvAA binnen haar strategie en de omnichannel aanpak de taal van de zorgprofessional blijft spreken en zich daardoor blijvend te onderscheiden.